    From: "greenman" <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Date: Fri, 17 Jul 2009 09:44:04 +0200

    Użytkownik "JB" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Slecze od miesiecy przed monitorem i pomino obawy, ze zobacze w odpowiedzi "bylo
    > 1000 razy matolku" napisze o swoich ..............
    > Mam analogi 505si, 600si d7. Szkielka MAF 50/17, 24-85, 100-300APO, Cosina 19-35.
    > No i jest problem. Pomimo szklarni w zasadzie odpowiadajacej moim potrzebom, no
    > moze jasniej by sie przydalo, nie moge sie zdecydowac czy, jesli w ogole, kupowac
    > Alfe.
    > Fotografuje, na razie, glownie na slajdach. Statyw, wezyk, pejzaz. Czasem wchodze
    > do wnetrz, ale to raczej dokumentalnie co nie znaczy, ze ma byc kiepsko. Czego
> [...]

    No to odpusc sobie to przejscie, bo zadna cyfra nie spelnia tych wymagan.
    Jesli jednak koniecznie chcesz Alfe ktora bedzie powalac na kolana,
    to tylko A900 + 24-70/2,8. To jeden z tych sprzetow, ktory bez watpienia
    pokonuje film na malym obrazku. Ogladajac foty na duzym LCD zapewne
    nie bedziesz zalowal porzucenia slajdow.
    Musisz sobie tylko sprawdzic, jak to pracuje z Twoimi szklami.
    ---