  • Data: 2023-03-08 20:24:27
    Temat: Re: Przekaźnik SPST-NO
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2023 o 02:35, Stachu Chebel pisze:
    > Cholera, jakoś być może źle zadaję pytania googlarce, albo faktycznie
    > jest to jakiś "kosmos". A wydaje się to być duperelą. Potrzebuję jak w temacie.
    > Tylko elektromechaniczne wchodzą w rachubę, ma to robić PORZĄDNE
    > zwarcie na wejściu różnicowym do operacyjnego.
    > Prądy i napięcia na styku : żadne, czyli jakieś tam uA i mV. Sterowanie cewką
    > 3.3V. Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od
    > promu kosmicznego. Jakieś namiary ??

    Ostatnio pisałem, że szukamy "w grafice"
    https://www.google.pl/search?q=przeka%C5%BAnik+3v+sm
    d&sxsrf=AJOqlzVMQkM3Oj_7cnUE67s2GFmXhkL_uw:167830327
    1561&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjOqc7yhs39
    AhWllosKHWdjCzcQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1600&bih=757&dpr=
    1

    Dlaczego? Facet dokładnie WIE czego szuka a najlepiej po obrazkach :]

    ...gdzie każdy zaawansowany w temacie pozna po
    obudowie/wielkości/pinach...co jest jego targetem. Od zawsze tak robię i
    jest to najszybsze wyszukiwanie bez wdawania się w szczegółowe opisy na
    początku...chyba że mnie to zainteresuje :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>