  • Data: 2023-04-24 14:45:11
    Temat: Re: Przekaźnik SPST-NO
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Stachu Chebel wrote:

    > Cholera, jakoś być może źle zadaję pytania googlarce, albo faktycznie
    > jest to jakiś "kosmos". A wydaje się to być duperelą. Potrzebuję jak w temacie.
    > Tylko elektromechaniczne wchodzą w rachubę, ma to robić PORZĄDNE
    > zwarcie na wejściu różnicowym do operacyjnego.

    Porządne zwarcie to Ci dziś zrobi pierwszy lepszy MOSFET logic level. Są
    też klucze analogowe o rezystancji od ułamka oma do kilku omów.

    > Prądy i napięcia na styku : żadne, czyli jakieś tam uA i mV.

    Napięcia termoelektryczne się tam mogą pojawić, to nie problem?

    > Byle było jak najmniejsze (SMD). No i żeby cena była trochę niższa od
    > promu kosmicznego. Jakieś namiary ??

    Elementów elektromechanicznych to najlepiej unikać... U mnie ostatnie
    użycie kontaktronu się skończyło samodzielnym nawijaniem, bo w sensownej
    cenie były tylko same rurki o odpowiednich parametrach.

    Pozdrawiam, Piotr