  • Data: 2021-09-11 18:31:55
    Temat: Re: Przełączanie sieci
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rutkowski, Jacek wrote:

    > Chcesz sobie zbudować urządzenie czy wprowadzać je do obrotu?

    Prototyp działa. Ale nie w tym rzecz, co ja z nim potem zrobię, tylko o
    to, skąd wynikają wielokrotnie dyskutowane m.in. tutaj wymagania dot.
    układów sieć-generator. Ja rozumiem argumenty techniczne (widoczna
    przerwa itd.) i małe szanse w starciu siłowym z elektrownią Kozienice,
    tylko usiłuję dojść, czy to wynika "jedynie" z rzetelności zawodowej,
    czy z prawa.

    Są np. dostępne safety relays/force guided relays o parametrach
    izolacyjnych lepszych niż niejeden stycznik instalacyjny, ale dalej nie
    wiem, czy to wystarczy i czy nie trzeba będzie atestować.

    Pozdrawiam, Piotr