  • Data: 2021-09-24 11:00:22
    Temat: Re: Przełączanie sieci
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 11-Sep-21 18:31, Piotr Wyderski wrote:
    > [...] ale dalej nie
    > wiem, czy to wystarczy i czy nie trzeba będzie atestować.

    Wbrew pozorom chyba najprościej zapytać w ZE.

    Tu masz dla przykładu wymagania od Taurona na podłączenie agregatu.

    https://www.tauron-dystrybucja.pl/przylaczenie-do-si
    eci/przylaczenie/agregat-pradotworczy

    Jest tam też numerek normy, który teoretycznie ma zastosowanie.

    Jak planowałem podłączyć agregat w domu (PGE) to dostałem od nich
    podobne kwity z opisem. Ale raczej już ich nie znajdę bo w końcu odpuściłem.

    Piotrek