  • Data: 2009-06-20 13:46:58
    Temat: Re: Przełącznik RGB
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poważnie, czy żartujesz ?
    > Ratujcie, bo utknąłem z moim projektem i zaczynam być w desperacji :)

    Kilka lat temu zrobiłem urządzonko do przełączania sygnału VGA na
    przekażnikach kontraktonowych. Jakość obrazu jest taka, jakby w obwodzie
    ten przełącznik w ogóle nie występował. Przełączam kilkadziesiąt do
    kilkuset razy dziennie między dwoma komputerami na jeden monitor.
    Wadą jest spory rozmiar i spory pobór mocy.
    K.