  • Data: 2022-11-17 13:15:45
    Temat: Re: Przełącznik, układ sterujący czterema kanałami
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 17 listopada 2022 o 12:06:44 UTC+1 Adam napisał(a):
> [...]
    wodowy-czerwony-napis-0-i-6a-250v-tes-43?gclid=EAIaI
    QobChMI9qGyibOz-wIVawWiAx37eAmzEAsYBCABEgLslvD_BwE

    > Były w sprzedaży takie gotowe, nawet był taki u rodziców ze 20 lat temu:
    > niby wyłącznik zwykły klawiszowy, ale z dodatkowym pokrętłem ściemniacza
    > oraz czujką na pilota. Ale lata temu pilotem trzeba było celować w TV,
    > aby ten zauważył go oraz celować w wyłącznik, aby nim sterować. Później
    > przyszedł nowy TV, pilotem można było świecić gdziekolwiek i TV go
    > widział, sterownik światła też łapał na odbitym, więc został zdemontowany.

    No ale to mógł być jakiś taki głupi sterownik, co np. reagował po prostu na
    opromieniowanie
    (jak w myśliwcu) i wtedy toggle'ował.
    U siostry jest taki "mądrzejszy", co się uczy sekwencji - trzeba wcisnąć guziczek na
    obudowie
    sterownika i świecić w odbiornik pilotem z wciśniętym MAŁO UŻYWANYM guzikiem.
    I wtedy reaguje tylko na ten jeden guzik.
    Tak jak "piloty uczące się" - mam taki od nowego tunera, fajne to nawet, pilot do
    telewizora można schować, ale brakuje mi jednego "uczączego się" przycisku, są tylko
    4.

    > Przy drzwiach wejściowych już z jednej strony jest 4 lub 5 wyłączników,
    > z drugiej dwa. Więcej się nie zmieści, a nie chcę dawać piętrowo.
    > Estetyka jest rzeczą wtórną.

    No jak to takie centrum sterownia to pozostaje zdemontować wszystko i zamontować
    komputer
    ("te, komputer, angielska wóda" ;)