  • Data: 2021-02-08 18:41:44
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/02/2021 18:35, M.M. wrote:
    > I chcesz żeby ktoś podpowiedział Ci rozwiązanie

    Nie, aby wskazał gdzie szukać. Wydaje mi się że wiele lat temu migneła
    mi ksiązka w tym temacie, anglojezyczna. Nie pamietam tytułu, opisywała
    na pewno FAT i jeszcze coś, pod kątem detali implementacji. Miałem w
    ręku i tyle ją widziałem.

    > Ale Ty chcesz pisać swój, bardzo specyficzny, zoptymalizowany
    > pod konkretną aplikację - tak zrozumiałem.

    To że coś jest embedowalne, nie oznacza że nie ma być abstrakcyjne. Ma
    być. FS ma nie mieć wiedzy o sposobie uzycia, ma byc odporny na dziwne
    uzycie.