  • Data: 2021-04-06 00:31:43
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.04.05 o 23:04, heby pisze:

    > Nie, to jest zwrócenie uwagi że "strumieniami" tego się nie ogarnia. To
    > się ogarnia random access na rzeczywistym pliku. Razem z trim i kilkoma
    > sztuczkami jak garbage collecting czy kompaktacja.

    Zapomniałem się odnieść do tego co wyżej. To zdziwisz się czym to jest
    ogarnięte np w VirtualBox.

    Mieszasz pojęcia nie rozumiesz co to jest format pliku. Mylisz go z
    systemem pliku nawet mam wrażenie że nie ogarniasz tego co twierdzisz ze
    ogarniasz

    1. Random access - masz na myśli losowy dostęp? No i nie ma on nic
    wspolnego ze strumeniami tak?

    2. Trim - to nawet pozostawie bez komentarza

    3. Gerbage Collector że tak zapytam co ma wspólnego z system plikow -
    nic. Ma do czynienia z zarządzaniem pamięcią a zarządzanie pamięcią a
    system plików to dwa odrębne tematy

    Pozdrawiam
    J-23