  • Data: 2021-04-05 20:27:33
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.04.05 o 11:30, heby pisze:
    > Jesteś pewny że wiesz o czym mówisz ;) ?

    Widać po twoich postach w tym wątku że próbujesz robić pewne rzeczy do
    okola pytanie po co? Moim zdaniem sięgasz zbyt głęboko. To co opisujesz
    według mnie da się prosto.

    Słowa typu "ogarniam nawet random access" jest nieudaną próbą szyderstwa
    z Twojej strony z tego co napisałem bo coś chcesz stworzyć ale sam do
    końca nie wiesz co to ma być ale napewno nie będzie to nawet "wirtualny
    filesystem" jak to sam nazwałeś

    Chcesz budować Filesystem to pochwal się jak masz to ogarnięte do tej
    pory lub podejrzyj jak to jest budowane np w kodzie open source
    przykładów w sieci jest sporo.

    Popraw mnie jeśli się myle ale twoja próbka kodu ma za zadanie (posłużę
    się twoim nazewnictwem)

    1. Utworzyć FileSystem
    2. Zapisać jakieś dane
    3. Wysłać do urządzenia

    Tylko pytanie po co?

    Niby coś tam wyjaśniasz niżej ale ja nadal nie widzę po tych
    wyjaśnieniach powodu budowania własnego Filesystem

    Zamiast wykorzystać już jakieś gotowe rozwiązanie

    W tym co starasz się zbudować widzę sens grzebania w postaci nauki jak
    działają Systemy plików skoro to jest twoim celem to ok

    Ale jeśli twoim celem jest budowanie systemu plików by upakować kilka
    plików w jedną strukturę jest pozbawione sensu bo to obecne systemy
    plików robią bez problemu

    Pozdrawiam
    J-23