  • Data: 2012-08-13 12:00:11
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@g...com pisze:

    > Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej
    przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie> 100 PLN za większy zbiorniczek z
    kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i
    trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie
    tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

    A ja rozważam jeszcze coś co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co
    jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu.
    Czyli przy włączonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na
    zielone - kapać nie będzie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr