  • Data: 2012-08-13 12:24:32
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-13, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:
> [...]
    przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie> 100 PLN za większy zbiorniczek z
    kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i
    trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie
    tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

    > A ja rozważam jeszcze coś co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co
    > jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu.
    > Czyli przy włączonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na
    > zielone - kapać nie będzie.

    Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
    najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
    pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
    hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

    Montujemy zbiorniczek, elektrozawor, laczymy to wezykiem ktory idzie
    pod wahacz, elektrozawor podpinamy sobie pod obwod zalaczany po wlaczeniu
    zaplonu albo swiatel w zadupku jak kto woli, wlaczamy zaplon, strzykawka
    przeciagamy olej na sam dol, podlaczamy koncowke Scottoilera ktorej
    teflonowy wezyk idealnie pasuje do przewodu 3mm i to wszystko. Roboty
    tyle samo co przy montowaniu innych wynalazkow a nawet mniej.

    Sterownik to tylko niepotrzebny bajer, tak samo jak podlaczanie pod
    kontrolke luzu, ot przesciganie sie producentow, kazdy ma cos bardziej
    zajebistego niz reszta. Tyle, ze niepotrzebnego. Chcialem zrobic sterowanie
    na podstawie przebytego dystansu, wydawalo sie to sensowne ale w
    rezultacie jest to tez niepotrzebne.

    Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych
    mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze
    lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

    Koncowka dual-injector Scottoilera przylega do zebatki z dwoch stron, wiec
    olej jest "rozwlekany" podczas jazdy, na postoju nie ma mozliwosci, ze cos
    wycieknie tak jak producent jednej z olejarek tutaj kiedys sugerowal.

    --
    Artur
    ZZR 1200