  • Data: 2021-03-26 21:50:04
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-26 o 19:58, Irek.N. pisze:

    > Na prawdę sądzisz, że ten 1G coś zmienia?
    > Po prostu obawiam się, że jedna partycja recovery w przypadku gdy mam
    > kilka podobnych instalacji może mi namieszać i systemy mogąz niej
    > odzyskiwać swoje zapisy naprzemiennie i będzie bałagan.
    > Wolał bym nie mieć sytuacji, gdy system coś pochrzani i dopasuje się do
    > innego, bo tamten coś poustawiał w recovery.

    Aha, i chciałbyś tego uniknąć? No to pytanie zadałeś trochę nie tak.
    W takiej sytuacji po skorzystaniu z google mam jedne z pierwszych
    linków, chyba z całkiem dobrymi informacjami:

    https://superuser.com/questions/1023765/how-to-delet
    e-the-recovery-partition-in-windows-10

    https://www.howtogeek.com/192772/what-is-the-system-
    reserved-partition-and-can-you-delete-it/

    Przy okazji może kiedyś sprawdzę.

    Pozdrawiam

    DD