  • Data: 2009-07-23 07:21:00
    Temat: Re: Radio samochodowe pamietajace ustawienia
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Spiernowski pisze:

    > pełno takich na allegro, czego brakuje np temu:
    > http://www.allegro.pl/item690542224.html

    Brak RDS (tzn. niektóre radia DAB coś tam mają uproszczonego na zakresie
    analogowym, ale sprzedajacy się nie chwali), głośniki wbudowane bez
    możliwości podłączenia zewnętrznych, brak gałki głośności, brak
    WYGODNEGO panelu sterującego, przez co rozumiem przede wszystkim tak
    chociaż z 6 (a najlepiej 10) osobnych przycisków do wyboru
    zaprogramowanych stacji :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl