  • Data: 2009-07-23 07:33:10
    Temat: Re: Radio samochodowe pamietajace ustawienia
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rylen pisze:
    > Podpowiem tylko (mam coś takiego w domku letniskowym)że będziesz miał
    > kłopot z zasilaczem. Ja sobie w końcu to tak rozwiązałem: Kupiłem
    > używany UPS i kabelki z JEGO akumulatora podłączyłem do radyjka.No i
    > wszystko gra... nawet jak nie ma prądu co na wsi się zdarza. No i
    > z pamięcią nie ma problemu bo zasilanie jest cały czas no i podkręcić na
    > MAXa można jak goście (popiją) przyjdą...

    Rozważam różne opcje zasilania. Najprościej radio w standby, niewielki
    zasilacz w gniazdku. I tak tyle różnych urządzeń jest cały czas
    podłączonych do sieci, więc to jedno więcej jakoś przeboleję. Chciałbym
    jednak po padzie zasilania (co się zdarzyło choćby wczoraj na krótko w
    czasie burzy) nie ustawiać wszystkiego na nowo :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl