  • Data: 2009-08-08 15:47:48
    Temat: Re: Radio w urządzeniach mobilnych
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis wrote:

    tu jeszcze zapomniany sznurek:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Satellite_radio

    > Hmm... Kierowałem się informacjami zawartymi na tej stronie:
    > http://janucha.ovh.org/html/elta_3562n.html
    > Jedynie delikatnie pomyliłem się co do p.cz - nie wynosi ona 445 kHz a o
    > 10 kHz więcej. ;)

    na ogół 467kHz, które jest mieszane z 455kHz i dostajesz 12kHz.

    > Takie radyjko na Allegro kosztuje poniżej 50 zł, do tego należy doliczyć
    > jeszcze ten konwerter. Ile może kosztować przetwornik o którym
    > wspominasz? Podasz jakiegoś linka z przykładowym urządzeniem? :)

    tu jest jeden do odbioru jednej stacji (RTL). Co prawda po niemiecku, ale
    schemat jest miedzynarodowy :-)
    http://download.funkamateur.de/shop/4931.pdf

    tu jest schemat tego, co ja mam (kliknać na obrazek schematu):
    http://www.mydarc.de/dh8hha/

    tu tez jest troche, ale bardziej tekstowo (po niemiecku)
    http://www.b-kainka.de/drmrxfaq.htm

    Waldek