  • 1. Data: 2023-08-28 09:19:47
    Temat: Rapid Storage Technology nie lubi dwóch cdrom
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    po jednoczesnym dołożeniu do peceta dwóch napędów: bluray i cdrom
    do sata 4 i sata 5

    sata 0 hdd
    sata 1 hdd
    sata 2 -
    sata 3 -
    sata 4 bluray
    sata 5 cdrom

    m2 nvme

    Rapid Storage Technology krzyczy że nie połączony z usługą.
    Próba otwarcia aplikacji daje takie okno

    https://ibb.co/VWMXHtm

    jakiś konflikt?

    jeśli odepne cdrom wszystko gra
    jeśli przypne w jego miejsce inny cdrom to samo źle
    jeśli przypne w jego miejsce dysk ssd wszystko gra

    Czy w ogóle instalujecie ten driver Intel RST w win 10 22H2?
    Nie mając RAID chyba mogę pozostać na driverze od Microsoftu?

    mam go w driverach płyty

    https://ibb.co/GRmY5nS

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-08-28 22:52:55
    Temat: Re: Rapid Storage Technology nie lubi dwóch cdrom
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 28.08.2023 o 09:19, PiteR pisze:

    > mam go w driverach płyty
    >
    > https://ibb.co/GRmY5nS

    Ja bym sprawdził jak się zachowuje z nowszą wersją IRST (w tej chwili na
    stronie Intela najnowszy jest w wersji 16.8.5.1014.5)
    Z tego co widzę, na płycie masz wersję 15.5.0.1051.

    --
    Olek

  • 3. Data: 2023-08-29 02:07:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ucj18f$4kf$1$Olek@news.chmurka.net>
    user Olek pisze tak:

    > Ja bym sprawdził jak się zachowuje z nowszą wersją IRST (w tej
    > chwili na stronie Intela najnowszy jest w wersji 16.8.5.1014.5)
    > Z tego co widzę, na płycie masz wersję 15.5.0.1051.

    no tak, myślałem o tym
    ale w tej chwili nie chcę zaryzykować położenia sobie komputera.

    Wezmę w tygodniu inny dysk C na odstrzał i poeksperymentuje.
    W sumie dla nauki bo bluray działa a na napędzie dvd mało mi zależy.

    Czy można podsunąć kontrolerowi SATA same pliki drivera i nie
    instalować aplikacji?

    https://ibb.co/hgb8T5m
    https://ibb.co/3F9n7Xg

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.