  • Data: 2021-06-01 21:57:13
    Temat: Re: Rdza pod światłem - Cortanin?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2021 o 12:51, r...@k...pl pisze:
    > Cortanin na początek coby rdzę związał, a potem prysnąć jakimś barankiem w
    Cortanin to dość stary środek. Lepszy jest Anvi-Corr. Jednak weź pod
    uwagę, że taką farbę nakłada się warstwą ok. 50 mikronów i tyle mniej
    więcej rdzy może ona związać. Jak rdzy jest grubo, to niestety reakcja
    będzie tylko na powierzchni, a pod spodem ruda będzie dalej gryźć.
    Dlatego rdzę zawsze trzeba przynajmniej wydrapać.
    Jacek