-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Waldek Godel <n...@o...info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Re:
Date: Fri, 1 Apr 2011 12:23:52 +0100
Organization: telefon.pl
Lines: 36
Message-ID: <4...@l...institute.com>
References: <9...@f...googlegroups.com>
<in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
<in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
<in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
<in4bbc$qrh$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1301657033 18477 77.101.174.223 (1 Apr 2011 11:23:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 11:23:53 +0000 (UTC)
X-Original-Approved: Mis Uszatek
X-User: ajachcealojz
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Approved-Notice: Approved header has been removed
X-No-Archive: yes
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359787
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 1 Apr 2011 13:01:56 +0200, jarek d. napisał(a):
> Kwalifikowany pociąg towarowy (a takimi wozi się pilne przesyłki kontenerowe)
> uzyskuje prędkość handlową porównywalną z poc. osobowym. A nie grzęźnie w
> korkach.
mniej więcej o tym piszę - czyli jakieś 30 km/h w porywach, bo tory już w
większośc zgniły..
Przykład bardzo obrazowy:
W 2005 roku jedne z najbardziej prestiżowych polskich pociągów, czyli
intercity na trasie Katowice-Warszawa jeździły przeważnie w 2 godziny 35
minut. Dokładnie tyle samo ile przejazd Londyn-Paryż.
W 2007 roku skrócono przejazd Eurostara na tej samej trasie do 2 godzin 15
minut. W tym samym czasie ponad połowa polskich intercity potrzebowała na
odcinek Katowice-Warszawa już 2:45. Na chwilę obecną średni czas przejazdu
Intercity to około 2:50, jeden tylko IC jedzie 2.40, około połowy jedzie
równe 3 godziny.
W roku 1989 czas przejazdu pociągiem osobowym na odcinku Jaworzno-Szczakowa
- Kraków Główny wynosił 55 minut. Niektóre pociągi jechały równą godzinę.
Obecnie planowo jest to 1 godzina 25 minut, a to tylko 55 km.
Taka jest sytuacja na jednej z ważniejszych w Polsce linii kolejowych.
Mniej ważne w zasadzie już nie powinny byc w ogóle używane, co spółki PKP
konsekwentnie realizują.
Wszystko co ma związek z PKP lub choćby leżało obok tego powinno być
zaorane na 2 metry poniżej poziomu gruntu, a conajmniej połowa pracowników
dostać dożywotni zakaz pracy w transporcie.
Wtedy BYĆ MOŻE będzie szansa zbudowania KOLEI, a dopiero później będzie
można rozmawiać o temacie "tiry na tory"
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.11 13:29 LEPEK
- 01.04.11 13:30 jarek d.
- 01.04.11 13:38 LEPEK
- 01.04.11 13:49 Cavallino
- 01.04.11 13:52 Waldek Godel
- 01.04.11 14:24 jarek d.
- 01.04.11 14:53 Waldek Godel
- 01.04.11 15:19 jarek d.
- 01.04.11 15:47 J.F.
- 01.04.11 15:57 Waldek Godel
- 01.04.11 15:55 Sebastian Kaliszewski
- 01.04.11 16:05 Sebastian Kaliszewski
- 01.04.11 16:05 J.F.
- 01.04.11 16:24 jarek d.
- 01.04.11 16:26 jarek d.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=