-
Data: 2011-04-01 15:19:47
Temat: Re: Re:
Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:6lglpakvv6y5$.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Fri, 1 Apr 2011 14:24:02 +0200, jarek d. napisał(a):
>
>> Pojedzie szybciej, niż 120km/h?
>> Zacząłeś od skrajności (30km/h), na którą ma wpływ przede wszystkim
>> kursowanie
>> pociągów pas. po lokalnych, zapyziałych liniach, które nie są przewidziane do
>> przewozu kontenerów. Na tych odcinkach obsługę przejmuje ciężarówka i to nie
>> koniecznie o ładowności TIRa, bo to już jest detal.
>
> Akurat wspomniana trasa jest równoległa do A4
>
> Wrocław - Przemyśl drogą - niecałe 7 godzin.
> ta sama trasa pociągiem - 9 godzin.
>
> Bielsko-Biała - Gdynia, pociągiem 11-15 godzin
> Samochodem - 8-9 godzin
>
> I to licząc pociągi osobowe, który mogą rozwijać większe prędkości bo są
> lżejsze.
> W jaki sposób zachęcisz przewoźników do włożenia tira na tory?
> Zwłaszcza, że na kołach tir po prostu rusza i jedzie. Tak po załadunku
> musisz dojechać na stację, poczekać na najbliższy pociąg (bo przecież nie
> bedą jeździły co 10 minut), załadować, dojechać (plus typowe dla PKP
> opóźnienia), wyładować, dojechać z dworca do celu.
Poznań - Warszawa: poc. 3 godz.,
Warszawa - Kraków: poc. 3 godz,
to są trasy po modernizacjach
Równoległa do A4 jest linia E30 Zgorzelec - Medyka
http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_E_30
modernizowana z bólami do prędkości 120 dla towarowych
Z bólami, bo w tym dziwnym kraju nie zna się pojęcia zrównoważony transport i
zabiera dotacje unijne na kolej, skutkiem czego są kolumny tirów tam, gdzie ich
być nie powinno, oraz "typowe dla pkp opóźnienia"
jarek d.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.11 15:47 J.F.
- 01.04.11 15:57 Waldek Godel
- 01.04.11 15:55 Sebastian Kaliszewski
- 01.04.11 16:05 Sebastian Kaliszewski
- 01.04.11 16:05 J.F.
- 01.04.11 16:24 jarek d.
- 01.04.11 16:26 jarek d.
- 01.04.11 16:26 J.F.
- 01.04.11 16:27 Kamil
- 01.04.11 16:57 Waldek Godel
- 01.04.11 16:59 Waldek Godel
- 01.04.11 17:10 Rychu
- 01.04.11 17:17 Rychu
- 01.04.11 17:21 Roman
- 01.04.11 17:34 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=