    From: artur@_il.pw.edu.pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl
    Date: Mon, 9 Feb 2004 19:31:15 +0000 (UTC)

    > Teorię spisku, iż to dla Twojej domeny cała sprawa, raczej
    >wykluczyłbym, gdyż przekazywanie miejskich domen samorządom
    >to proces który w NASK ma miejsce od jakiegoś czasu.

    To prawda - zabrali mi juz www.zamosc.pl, www.czestochowa.pl, a teraz
    przymierzaja sie do www.warszawa.pl. W sieci jest wywiad z pracownikiem
    dzialu promocji miasta, ktory mowi, ze ich celem jest odebranie mi domeny
    (popytaj na pl.regionalne.warszawa). Swoja droga wywiad jest wart
    posluchania - konczy sie pytaniami, jak dlugo zajmuje sie Pan promocja
    Warszawy i jak dlugo Pan w niej mieszka. Odpowiedz: od czerwca.

    > Ale - do rzeczy. Do mnie skierowanego pisma jeszcze nie
    >otrzymałem, możesz mnie więc uswiadomić jak pismo jest
    >sformułowane - czy nie wyrażając zgody stracę moje domeny?

    Nie wiem; w pismie prosza o wyrazenie zgody (zalaczony formularz), ale z
    tego co zrozumialem z rozmowy z pracownikiem NASK brak reakcji na pismo
    jest rowniez wyrazaeniem zgody. W urzedzie miasta probowano mi tlumaczyc,
    ze nie zarejestrowalem domeny, ktora zarejestrowalem, ze 2 razy 2 to 5, i
    ze sa najfajniejsi.