  • Data: 2016-08-23 13:50:00
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.2567548886886581720@news.v.pl...
    > pomocy)
    >
    > Sugerowałbym Javę.

    Dziękuję.
    W zasadzie wychodzi mi, że więcej głosów ma Java, ale moje dotychczasowe
    krótkie doświadczenie daje też argumenty za C#. Czyli najlepiej oba. Tylko
    skąd brać na wszystko czas :)

    Czy jakaś biblioteka zrobiona w Javie będzie użyteczna dla kogoś kto tylko
    C#?
    Czy jakaś biblioteka zrobiona w C# będzie użyteczna dla kogoś, kto tylko w
    Javie?

    Podejrzewam, że obie odpowiedzi mogą być "Nie".
    Jednocześnie jestem prawie pewny, że biblioteka (dll) w C da się wykorzystać
    zarówno w Javie jak i w C#.
    Czyli jakbym chciał napisać bibliotekę, która nie zajmuje się komunikacją, a
    tylko zamianą rozkazów na ramki i odwrotnie to wydaje mi się, że C może być
    najlepszym wyborem.
    Ale jak miałbym też brać się za komunikację (przekraczając zapewne swój
    poziom kompetencji) to wiem, na razie, że C# jest jakoś przystosowany a nie
    pamiętam, czy o Javie też padło takie sformułowanie (nie miałem jeszcze
    czasu zebrać sobie gdzieś razem wszystkich uzyskanych informacji).
    P.G.