eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRe. Pytanie do serwisantów.Re: Re. Pytanie do serwisantów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63
    .MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Subject: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <npfd5q$aqb$2@news.chmurka.net> <npfekn$6kh$1@node2.news.atman.pl>
    <npfios$csi$1@news.chmurka.net> <npfjrd$bme$1@node2.news.atman.pl>
    <nph9i7$178$2@news.chmurka.net> <a...@n...v.pl>
    <nphe1l$2t6$1@news.chmurka.net>
    From: MKi <e...@t...op.pl>
    Date: Wed, 24 Aug 2016 09:18:12 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nphe1l$2t6$1@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <57bd4a33$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: kolmio.pl
    X-Trace: 1472023091 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 84.10.18.54:50170
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1963
    X-Received-Body-CRC: 2211975806
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704723
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Dlaczego "za kilka dni"? Oczywiście karty trzeba było wydziurkować,
    >> ale wyniki były tego samego dnia.
    >
    > Może. Nie pamiętam dokładnie.

    Ja pamiętam dokładnie.
    Ośrodek Obliczeniowy Politechniki Gdańskiej formalnie wydawał
    wydruki "następnego dnia". Praktyka była taka, że dwa - trzy razy
    dziennie pani operatorka przewoziła wózek z wydrukami z sali
    komputera do korytarza, do którego dostęp mieli studenci.

    Jak ktoś miał super szczęście, to wydruk dostawał po godzinie.
    Niestety, te terminy były bardzo nieregularne - próbowaliśmy
    wykryć jakąś regularność czasem wręcz koczując pod ośrodkiem,
    nic z tego.

    A najbardziej frustrujący był odbiór wydruku z zaznaczonymi
    błędami syntaktycznymi - bo czytnik przekłamał odczyt jakiejś
    karty. Zazwyczaj po trzecim użyciu danej karty należało ją
    zastąpić nową.

    Pozdrowienia,
    MKi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: