  • Data: 2024-04-12 15:43:44
    Temat: Re: Re:regulacja prądu ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Teraz załóżmy, że ustawimy na wyjściu 1V i 3A.

    Tak, wiem o co chodzi. Nie będę ustawiał takiego ekstremum :)

    Załóżmy, że na wejście podaję 20 V (nie potrzebuję tam aż 30 V na
    wyjściu, maksymalnie ile zużyję to z 15 V). Ustawiam go na 14,5 V,
    ograniczenie do 1 A (więcej też raczej nie potrzebuję).

    Wydzielamy wtedy (20V - 14,5 V) * 1 A = 5.5 W, spokojnie wystarczy mały
    radiator.

    --
    Trzy lwy spotkały się na pustyni. Pierwszy jęcząc mówi:
    - Zjadłem Amerykanina z wrzodem żołądka i od wczoraj jestem chory.