  • Data: 2021-08-03 22:31:22
    Temat: Re: Reakcja łańcuchowa
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 3 sierpnia 2021 o 12:52:21 UTC-5 r...@g...com napisał(a):

    > W PC padła tylko płyta.
    > Właśnie go odebrałem z serwisu z nową płytą. Podłączam mysz i klawiaturę
    > USB. Komputer ich nie widzi. Bios mówi, że nie ma klawiatury.
    > Mam nacisnąć F2. :-)
    >
    > Sprawdziłem trzy sztuki i nic. Mysz tylko się świeci. Tez nie działa.
    > System się uruchamia i staje na ekranie powitalnym.
    > Klawiatura nie zapala CapsLook'a itp. Tylko jakaś gamingowa świeci
    > wszystkimi kontrolkami, ale nie działa.
    >
    > Rozmawiałem z serwisem, u nich chodziło, bo przeinstalowywali system.
    > Jutro tam pójdę z kompem, ale może coś poradzicie na dziś?

    Sprawdzic czy kazdy port usb tak ma, moze nie podpieli przednich portow z obudowy na
    plyte?

    > Sprawdziłem wszystkie USB, bo myślałem, że do Biosu może jakieś
    > dedykowane... nic.

    Jak sprawdziles wszystkie to albo klawiatury padly albo plyta w transporcie zdechla.

    > Wyjąłem baterię, ale chyba za krótko, bo zegar i data się nie zmieniła.
    > Coś to pomoże? Zewrzeć gniazdo baterii?

    Bateryjki raczej nie wplywaja na ustawienia usb.

    usb na tylnym panelu dziala zawsze i od zawsze. Nie spotkalem sie w sprzecie
    popularnym z sytuacja ze jakies ustawienie biosu je wylacza.

    Jak sprzawdziles na krzyz to pozostaje tylko powrot do serwisu nich sprawdza swoimi i
    pewnie plyte wymienia bo jakims cudem padla.

    Ewentualnie wypnij wszystko co masz podpiete na usb. Kiedys dawno mialem akcje ze
    modem neozdrady sagema blokowal instalacje windy. Mimo ze akcja inna to jednak moze
    wpiales cos co padlo i cala szyna usb nie gada. Odepnij wszystko poza mysza lub
    klawira i zobacz czy pomoglo.