  • Data: 2021-08-04 11:33:02
    Temat: Re: Reakcja łańcuchowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Aug 2021 19:52:27 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > W PC padła tylko płyta.
    > Właśnie go odebrałem z serwisu z nową płytą. Podłączam mysz i klawiaturę
    > USB. Komputer ich nie widzi. Bios mówi, że nie ma klawiatury.
    > Mam nacisnąć F2. :-)
    >
    > Sprawdziłem trzy sztuki i nic. Mysz tylko się świeci. Tez nie działa.
    > System się uruchamia i staje na ekranie powitalnym.
    > Klawiatura nie zapala CapsLook'a itp. Tylko jakaś gamingowa świeci
    > wszystkimi kontrolkami, ale nie działa.

    Czyzbys mial uszkodzone mysz lub klawiature, tak, ze uszkadzaja teraz
    plyte glowna?
    Mogly oberwac w czasie przygody, ale zeby do tego stopnia .. dziwne by
    troche bylo.

    Wylaczyc kompa, calkowicie - z gniazdka, podlaczyc dobrą, sprawdzoną
    klawiature, wlaczyc kompa.

    Jest jeszcze wersja, ze zwarcie robia i bezpiecznik na plycie glownej
    siada ... ale jak piszesz - swieca, zasilanie dostaja ...

    J.