eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRealne korzyści z 3.3v i niższychRe: Realne korzyści z 3.3v i niższych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
    Date: Sat, 9 Feb 2013 18:46:09 +0100
    Organization: Squadack
    Lines: 26
    Message-ID: <1781963065$20130209184609@squadack.com>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <51160e7a$1@news.home.net.pl>
    <1...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <kf592a$n84$1@mx1.internetia.pl> <51163486$1@news.home.net.pl>
    <kf5feq$iqd$1@news.vectranet.pl> <51164dd0$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1967817523$20130209175946@squadack.com> <kf618m$8kj$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-84-51.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: somewhere.invalid 1360431969 15917 37.109.84.51 (9 Feb 2013 17:46:09 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Feb 2013 17:46:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kf618m$8kj$1@mx1.internetia.pl>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Authenticated-User: squadack
    X-Comment-To: Mario
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:642282
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Mario,

    Saturday, February 9, 2013, 6:25:38 PM, you wrote:

    >>>> Śjakiś czas temu, u mojej ciotki w samochodzie (jeden ze starszych
    >>>> modeli Łady) padło ładowanie akumulatora.
    >>>> Przyczyną okazała się awaria elektronicznego regulatora prądnicy
    >>>> (prądu przemiennego rzecz jasna).
    >>>> Mechanior na stacji niezbyt sympatycznie wyraził się o tej elektronice
    >>>> i dał elektromechaniczny, który przetrwał lata.
    >>> A jak mechaniory psioczyły na elektroniczne moduły zapłonowe w polonezach,
    >>> to aż cytować nie przystoi. Poniekąd słusznie, bo padały często.
    >> Bo ja wiem? Raz padł mi przewód i to wszystko, co złego działo się z
    >> tym układem. A przejeździłem służbowymi Poldkami ponad 100kkm. Sam
    >> moduł nie padł nigdy.
    > W jednym z pierwszych wersji polskiego modułu zapłonowego, często padał
    > tranzystor sterujący cewką.

    Jeździłem MR93 wyprodukowanymi w 1993 roku właśnie. Wersje GLE i GLI.
    W SLE był jeszcze klasyczny układ zapłonowy.

    --
    Best regards,
    RoMan
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: