  • Data: 2022-01-10 20:16:23
    Temat: Re: Ręczniak CB
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Liczysz ze ci ludzie doniosa wzdluz drogi ze w Tczewie korek na rondzie jak
    bedziesz w Malborku? Ta...

    Nie tylko powiedzą, ale i zasugerują co z tym można zrobić, gdzie dobrze
    zjeść po drodze, dowiem się też, że z przyczepy wiszą mi pasy, bo się
    "końcówki cudem wyplątały", a i ja może się na coś przydam (zdarzało się
    nieraz). :)
    Do tego 1km absolutnie wystarczy, tylko trzeba założyć, że z drugiej
    strony też są normalni ludzie za kierownicą.
    Właśnie fakt, że CB umarło poza transportem powoduje to, że w końcu
    stało się przydatne tak, jak kiedyś to wymyślono.
    Bluzgi zawsze będą, bo na drodze zdarzają się chwile "emocjonujące" i
    ludzie potrzebują się wyładować. Normalna rzecz. Ponieważ nie do tego
    radyjko będzie używane, nie specjalnie mi to przeszkadza.

    > Gniewac sie? Nie. Ale dziwie sie.
    > Po kij pytasz jak sam wiesz lepiej?

    Nie pytałem o sens CB w dzisiejszych czasach, a pomimo tego wszyscy dają
    mi rady, że to zakup bez sensu.
    Zapytałem konkretnie - jaki model jest polecany. Przeczytaj jeszcze raz
    odpowiedzi, może ja przeoczyłem odpowiedź na moje pytanie, wtedy popraw
    mnie proszę.

    Miłego.
    Irek.N.