  • Data: 2022-06-05 03:48:10
    Temat: Re: Redmi Note 9 pro po aktualizacji...
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 Jun 2022 14:57:01 +0200
    doszła do mnie wiadomość <t7fkqu$1nrn$1@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    >Co Ty nie powiesz, czy to ja sprzedaje telefony tytułując ich nazwy
    >pamięci per ROM RAM? Nie starajmy się być bardziej papiescy od Papieża.

    Wiesz jak nazywaliśmy kiedyś taki wielgaśny przełącznik anten mocy,
    najeżony wielkimi złączami do tych anten?
    Jeżozwierz, oczywiście nikt nie twierdził, że ten przełącznik to taki
    zwierz z kolcami.
    ROM wśród androidowców to żargonowe określenie, odpowiednik naszego
    jeżozwierza, w zasadzie powinno się mówić firmware(w przypadku
    androida raczej crapware) lub , ewentualnie, oprogramowanie układowe.

    >Zdaje się  i w  innych kwestiach  też wiesz że dzwonią ale nie wiesz gdzie.

    Proszę księdza, zęby na tym zjadłem, pierwszy komputer, z którym
    miałem do czynienia, miał pamięci magnetyczne(ferrytowe), a programy
    do niego przechowywano na kartach i taśmach dziurkowanych, rolę
    monitora pełniła drukarka.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/MOMIK_8b

    Potem były coraz nowocześniejsze, aż do teraz.

    Szwambuł Trantiputl.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy