  • Data: 2021-02-15 22:02:54
    Temat: Re: Regulator mocy fazowy, czy grupowy?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Desoft wrote:

    > Ciekawa wizja. Ale podejrzewam, że ktoś to policzył i jest to
    > zabezpieczone.

    Zależy, co rozumiemy przez zabezpieczenie. Nawet bez takich pomysłów w
    transformatorze może dojść do spontanicznego zwarcia, więc pewnie są tam
    jakieś bezpieczniki po pierwotnej. Transformator to uratuje, ale zgodnie
    z zamówieniem przez godzinę albo dwie w okolicy będzie ciemno. :)

    Natomiast nie sądzę, by taki transformator miał wbudowany duży zapas na
    anomalny strumień indukcji. Przy tych mocach każda militesla więcej to
    zauważalne oszczędności na rdzeniu. Raczej chłopcy jadą po bandzie. Więc
    tu nie chodzi o naparzanie w transformator bejsbolem, tylko o judo:
    elektrownia Bełchatów zrobi za mnie co trzeba, ja tylko chciałbym
    subtelnie zaaranżować spotkanie. :)

    > Żeby licznik pokazywał mniej to kradzież, chociaż tamto powyżej to
    > terroryzm :)

    Dlatego raczej nie będziemy się bawić z Tauronem w kotka i myszkę. Ale
    matma mi się trzyma tak zwanej kupy. :)

    Pozdrawiam, Piotr