  • Data: 2021-02-15 23:19:56
    Temat: Re: Regulator mocy fazowy, czy grupowy?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 lutego 2021 o 21:41:44 UTC+1 Desoft napisał(a):
    > Ciekawa wizja. Ale podejrzewam, że ktoś to policzył i jest to
    > zabezpieczone. Nawet w przypadku mocy pojemnościowej zabezpieczone jest
    > odpowiednimi karami/opłatami.
    > Zakładając że 25A prądu magnesującego wystarczy i jeszcze trzy fazy
    > >
    > Żeby licznik pokazywał mniej to kradzież, chociaż tamto powyżej to
    > terroryzm :)
    >
    > --
    > Desoft
    Kradzież ale bardzo subtelna. Praktycznie doskonała. Jak złodziej nie będzie miał za
    długiego języka to niewykrywalna. A jak popatrzeć na sprawę z innej strony. W Łodzi
    prąd i ciepło robi francuska firma. Zysk transferują do raju podatkowego. Zarząd
    zarabia ogromne pieniądze za to że nic nie robi. To jak się nic nie robi i bierze za
    to kasę to kradzież czy nie kradzież. Nie widzę nic niestosownego w okradzeniu
    złodzieja, zwłaszcza że to złodziej zagraniczny. Zdajesz sobie sprawę że gdyby w 1939
    roku francuzi wywiązali się z zawartej umowy to świat byłby inny?