  • Data: 2021-02-10 14:46:43
    Temat: Re: Regulator mocy grupowy czy fazowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s00n8c$boe$1$J...@n...chmurka.net...
    >Jaki regulator mocy będzie lepszy do grzałki 3 kW. Grupowy, czy
    >fazowy?
    >Według mnie lepszy fazowy, bo grzałka będzie pracować bardziej
    >"płynnie". Przy grupowym będzie dostawać krótsze lub dłuższe impulsy
    >pełnego napięcia, co mi się mniej podoba.

    Te impulsy (lub przerwy) moglyby byc po jednym okresie, czyli w miare
    szybko.
    No ale znalezc taki regulator moze byc trudno - kupny pewnie bedzie
    mial jakis okres cyklu ustawiony ... sekunda ?

    A fazowy bedzie smiecil po okolicy.

    Swoja droga to ciekaw jestem jak taki "1 okres" wplywa na
    funkcjonowanie sieci 3f ... ktora przeciez swoje indukcyjnosci ma, i
    stany nieustalone trwaja dluzej.
    Albo co zrobi falownik od solarow u sasiada, czy nawet lokalny
    odbiornik z PFC ...

    J.