  • Data: 2023-01-24 15:10:11
    Temat: Re: Required 9V, available 3.8V
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2023 o 14:55, Yerine Ictimai pisze:

    > Ale to tylko laptop przeciez a nie ciezarowka ;)

    Ciężarówka korzysta z akumulatora tylko przez 1 minutę. Potem działa
    alternator, więc źle myślisz :)

    > A prostownik kupiony nowiutki w Juli mies temu, z wyswietlaczem i
    > bajerkami nie kontroluje tego?

    Wcześniej tego nie napisałeś, nie podałeś modelu prostownika a ja
    szklanej kuli nie mam, żeby sobie powróżyć, co tam masz. Ten
    "prostownik" nie kontroluje rozładowania, kontroluje ładowanie.

    > Krotko mowiac, aku ma 60Ah czyli 720Wh
    > Laptop max zuzywa jakies 2A * 20V = 40W
    >
    > Czyli 18h pracy
    >
    > Ale w praktyce sa przerwy z pradem 8h i 2-3 razy dzennie wlaczaja
    > prad na 4h.
    >
    > Wiec prostownik ktory ma 4A moze doladowac w 4h o 192Wh
    >
    > Czyli min 5h pracy z laptopem.
    > Plus bateria w laptopie starcza na ogol na 3-4h
    >
    > Wiec bilans powinien byc dodatni

    Powinien, ale bywa różnie. Akumulatora nie można rozładować poniżej 11V
    a skuteczne jego ładowanie to ok 8-10h. Ale opcja w takim połączeniu jak
    najbardziej będzie działać.

    Inna sprawa, to w laptopie można ustawić czasy, kiedy idzie w uśpienie.
    Nie liczę, że będzie cały czas pobierał max energii przez 18h.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>