    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rok życia Redmi Note 9 pro...
    Date: Thu, 25 Nov 2021 15:29:46 +0100

    W dniu 2021-11-25 o 11:09, trybun pisze:

    > I właśnie że nie narzekasz to największy błąd.  Gdyby wszyscy zaczęli
    > narzekać to może producenci puknęli by się w łeb i zaczęli robić i
    > mniejsze telefony z normalnym dla dużych wyposażeniem,. I wentylatory na
    > obudowę do komputera, bo jak na razie to dostanie 4pinowego o rozmiarze
    > poniżej 120mm graniczy z cudem. Albo auto - jak małe gabarytowo to
    > obowiązkowo golas, o wyposażeniu z większych modeli można tylko pomarzyć...

    Szalenie polubiłam ten telefon od pierwszego dnia. Małogabarytowego
    Samsunga mającego wszystko oprócz czytnika linii papilarnych, kodów i
    zapłat przez dotknięcie, dwoch slotow na karty sim juz mi sie nie chce
    brać do ręki. Po prostu mi nie leży. Wbrew pozorob lepszy do trzymania w
    ręku jest ten "długi" telefon.Muzyka to komfort słuchania, chociaż
    rzadko słucham w telefonie.
    Nie wiem tylko co zrobić, żeby słuchac radia z telefonu przez słuchawki
    "blutuf".Telefon ma wejście na słuchawki kablowe.
    Tego bajkopisarza Enlela nie słuchaj, bo on ma bardzo bujną wyobraźnię.
    Tego telefonu pewnie nie ma, bo przecież nieraz nie starcza mu na mleko.
    Ponadto pewnie dłubie w nosie, czy ma czym innym zasyfiałe ręce, że jak
    pisze-używa folii na telefonie.

    --
    animka