  • 11. Data: 2021-11-26 14:59:25
    Temat: Re: Rok życia Redmi Note 9 pro...
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.11.2021 o 13:31, Animka pisze:

    > Ten mój Samsung jest taki:
    > https://www.ceneo.pl/28198173#tab=spec
    >
    > A nowy jest taki:
    > https://mi-store.pl/product-pol-978-Smartfon-Xiaomi-
    Redmi-9C-NFC-2-32GB-Midnight-Gray.html

    >  Tylko, że nie żaden szary, a czarny, no i jak zauważyłam zdążył już
    > podrożeć o 100 zł.

    O właśnie, o coś takiego mi chodzi.  Natomiast Xiaomi wbrew temu co
    pisze nie ma "dużego ekranu" ma tylko długi ekran, jak dla mnie za długi.

    > Ten telefon Motorola to chyba nie Andriod?
    > W androidzie radio FM nie dziala przez słuchawki douszne i chyba w
    > ogóle bluetooth.
    > Za późno się o tym dowiedziałam niestety.

    Android. Ale w opcjach radia jest możliwość ustawienia przesyłu głosu
    przez bluetooth. Jak to działa to nie wiem bo nie mam takich słuchawek.

  • 12. Data: 2021-11-26 15:00:26
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.11.2021 o 12:35, Collie pisze:

    > Bez słuchawek na kablu w Motce, radio nie gra.

    To gdzie tu sens, słuchawki na kablu i dodatkowo bezprzewodowe pod
    bluetooth?

  • 13. Data: 2021-11-26 15:41:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-26 o 14:59, trybun pisze:

    > O właśnie, o coś takiego mi chodzi.  Natomiast Xiaomi wbrew temu co
    > pisze nie ma "dużego ekranu" ma tylko długi ekran, jak dla mnie za długi.

    Dla mnie tylko za długi jeśli chodzi o wsadzenie go do kieszeni.
    Trzyma się go w ręku lepiej niż ten mały telefon.
    Po prostu trzymasz go palcami na środku ekranu (czy jak chcesz).

    > Android. Ale w opcjach radia jest możliwość ustawienia przesyłu głosu
    > przez bluetooth. Jak to działa to nie wiem bo nie mam takich słuchawek.

    Nie sprawdzałeś to nie wiesz. Muzykę z telefonu gra, ale nie radio FM.

    Na Allegro są po 49 zł. Muzyka to "niebo we łbie", tak świetnie grają.

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-11-26 16:14:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-26 o 15:00, trybun pisze:

    > To gdzie tu sens, słuchawki na kablu i dodatkowo bezprzewodowe pod
    > bluetooth?

    Bo na to że BT jest nie do radia ale np do MP3 to już nie wpadłeś?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2021-11-26 16:37:15
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 26.11.2021 o 15:00, trybun napisał:

    > To gdzie tu sens, słuchawki na kablu i dodatkowo bezprzewodowe pod
    > bluetooth?

    Sens jest taki, że każde radio potrzebuje anteny a w telefonie z radiem,
    kabel od słuchawek robi też antenę. Chcesz słuchać radia w telefonie na
    słuchawkach BT - słuchaj radia internetowego. Zainstaluj sobie jakąś
    apkę radiową (NextRadio, RadioFM i dziesiątki innych), włącz dostęp do
    internetu i jedziesz na BT z tym koksem, panie Zielonka. Że co, że radio
    internetowe żre bajty? No cóż, jak mawiali starożytni górale, nie ma
    pełnego szczęścia.

  • 16. Data: 2021-11-26 16:42:49
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 24 lis 2021 o 10:54, trybun pisze:

    > Trochę dziwne, u mnie ekran to końcówka tabeli pod względem
    > zużycia baterii, nigdy nie przekroczył 10% ogólnego zużycia.

    - ciemny ekran lub AMOLED
    - wysoka energochłonność CPU
    - częste używanie GNSS ze zgaszonym ekranem
    - aplikacje pracujące (być może niepotrzebnie) w tle

    > Być może chodzi tu o dość niską rozdzielczość wyświetlacza.

    -=-

    Mleko kosztuje więcej niż smartfon.
    Mój qpiłem 19 listopada ubr. Dzień późnej (gdy był już droższy)
    X-Kom zwrócił mi ~5%, później na Ali-Express qpiłem kilka etui
    i dwie magiczne fole, które czekają na lepsze czasy, bo fabryczna
    jest w dobrym stanie...

    Telefon ma ponoć metalową ramkę i z obu stron GG5, ale mimo tego
    chronię przód folią a resztę -- etui... Problematyczne jest
    odstawanie wyspy z kamerkami i magnetycznej końcówki przewodu
    zasilania... Wyspa odstaje z woli Xiaomi, końcówka -- z mojej...

    Producenci mogliby montować takie końcówki miast gniazd...

    -=-

    Na razie jestem zadowolony z telefonu -- oby nie zepsuł się...
    Asus nie wytrzymał mej eksploatacji -- miał słaby włącznik (tu
    prawie nigdy nie używam włącznika; także regulacja głośności
    obywa się w Redmi bez mechaniki) i chyba słaby ,,dysk''...
    GNSS w Asusie był niezbyt czuły...

    -=-

    Redmi nie atakuje reklamami i jest BARDZO łatwy w obsłudze.
    (w ustawkach) Nie ma Galileo (co dziwi) i nie ma (co nie
    dziwi, choć SD720G wspiera) DF.

    Ogólnie -- tani, ale dobry telefon.
    Brutto 899-44,95=854,05 za telefon; kilka dych za kartę
    pamięci -- wyjętą z Asusa; trochę za ww. folie i etui oraz
    przewody -- częściowo uniwersalne; do tego elektryczność...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 17. Data: 2021-11-26 18:07:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.11.2021 o 13:31, Animka pisze:

    > W androidzie radio FM nie dziala przez słuchawki douszne i chyba w ogóle
    > bluetooth.
    > Za późno się o tym dowiedziałam niestety.

    Widziałaś kiedyś działające rafio FM bez anteny?

    Chodzi mi o zwykłe radio, nie "Android".

    Każde radio FM musi mieć antenę. Kabel od słuchawek po wpięciu w
    gniazdo, jest anteną i dlatego musi być :)

    Słuchawki BT nie mogą być anteną :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 18. Data: 2021-11-26 18:10:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > kilka dych za kartę
    > pamięci -- wyjętą z Asusa

    Sądzę że dlatego ci się wiesza. Wywal tą gównianą kartę.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 19. Data: 2021-11-26 18:24:32
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 26.11.2021 o 18:10, LordBluzg(R) napisał:

    > Wywal tą gównianą kartę.

    Tę, bo mię dżaźni. Mylenie biernika z narzędnikiem.

  • 20. Data: 2021-11-26 19:45:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.11.2021 o 18:07, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Każde radio FM musi mieć antenę. Kabel od słuchawek po wpięciu w
    > gniazdo, jest anteną i dlatego musi być :)

    No chyba, że są z radiem.