  • 41. Data: 2021-11-28 11:12:58
    Temat: Re: Rok życia Redmi Note 9 pro...
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.11.2021 o 17:53, RadoslawF pisze:

    > W każdym telefonie możesz puścić audio na BT. I zadziała.
    > Ale bez słuchawek robiących za antenę lub kawałka przewodu
    > wetkniętego w gniazdo słuchawkowe radia nie posłuchasz.
    > Chyba że jakimś cudem trafisz na egzemplarz z własna anteną.
    >

    > Pozdrawiam

    Tymczasem ja piszę o konfiguracji aplikacji Radio FM, w której jest taka
    opcja a  nie dźwięku w telefonie. Oczywiście wiem o co ci chodzi, jednak
    chciałbym usłyszeć opinię tego jaki jest sens udostępniać głos przez
    słuchawki bluetooth przy jednoczesnej konieczności posiadania w
    gnieździe słuchawek kablowych..

  • 42. Data: 2021-11-28 15:13:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-28 o 11:12, trybun pisze:

> [...]
    > chciałbym usłyszeć opinię tego jaki jest sens udostępniać głos przez
    > słuchawki bluetooth przy jednoczesnej konieczności posiadania w

    To nie muszą być słuchawki, to może być kawałek kabla puszczającego
    dźwięk na głośniczki monitora.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2021-11-28 15:14:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-28 o 11:10, Collie pisze:

    > Krótko i węzłowato w koincydencji z gówno prawdą: głupiś.
    > Reszta w internetach pod hasłem "odbiór sygnału FM", bo
    > mnie się, kurwa, nie chce z Tobą gadać.

    Ty faktycznie głupi jesteś skoro brak chęci do rozmowy
    manifestujesz postem.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2021-11-28 21:19:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.11.2021 o 11:12, trybun pisze:

> [...]
    > chciałbym usłyszeć opinię tego jaki jest sens udostępniać głos przez
    > słuchawki bluetooth przy jednoczesnej konieczności posiadania w

    Jak jaki? Załączasz radio i chcesz udostępnić jego dźwięk przez BT.

  • 45. Data: 2021-11-28 21:23:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > chciałbym usłyszeć opinię tego jaki jest sens udostępniać głos przez
    > słuchawki bluetooth przy jednoczesnej konieczności posiadania w

    Coś Ci się pomyliło.
    Słuchasz radio fm przez słuchawki na kablu. U mnie jest taka opcja włącz
    odtwarzanie przez głośniki telefonu, ale na głos nie będzie słychać jak
    wyjmiesz wtyczkę słuchawek z telefonu. Czyli kabel od słuchawek jest
    zarazem anteną radia fm.
    Natomiast radio fm nie będzie działało z bluetoothem, słuchawkami
    bluetooth.
    Głowiłam się nad tym dlaczego mi radio nie gra, a muzyka, różne utwory w
    telefonie grają w tych moich nowych słuchawkach duousznych bluetooth.
    Poczytałam na google. m.im wypowiedzi na elektrodzie i się uświadomiłam.

    --
    animka

  • 46. Data: 2021-11-29 09:17:07
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.11.2021 o 15:13, RadoslawF pisze:

    > To nie muszą być słuchawki, to może być kawałek kabla puszczającego
    > dźwięk na głośniczki monitora.
    >

    > Pozdrawiam

    Kabel czy głośniki na kablu - jeden diabeł.

  • 47. Data: 2021-11-29 09:19:04
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.11.2021 o 21:19, ii pisze:

    > Jak jaki? Załączasz radio i chcesz udostępnić jego dźwięk przez BT.

    Tak, chcę wykorzystać opcję przesyłu głosu z radia fm na głośniki
    bluetooth, ale bez konieczności posiadania głośników kablowych w gnieździe.

  • 48. Data: 2021-11-29 09:19:32
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.11.2021 o 21:23, Animka pisze:

> [...]
    > w telefonie grają w tych moich nowych słuchawkach duousznych
    > bluetooth. Poczytałam na google. m.im wypowiedzi na elektrodzie i się

    Niby co mi się pomyliło? To ja wymyśliłem opcję Radia Fm udostępniającą
    głos na głośnikach bt?

  • 49. Data: 2021-11-29 13:12:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-29 o 09:17, trybun pisze:

    > Kabel czy głośniki na kablu - jeden diabeł.

    Sam kabel to antena a kabel z głośnikami to połączenie przewodowe
    zamiast bezprzewodowego.

    pozdrawiam

  • 50. Data: 2021-11-29 13:14:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-29 o 09:19, trybun pisze:

    > Niby co mi się pomyliło? To ja wymyśliłem opcję Radia Fm udostępniającą
    > głos na głośnikach bt?

    Tak faktycznie to nie wiem, bo nie posiadam kolumienek bt.

    --
    animka