  • Data: 2014-06-06 18:57:07
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mk4" napisał w wiadomości grup

    >Tego, ze Mitsu mial ustapic a swoim manewerm zmusil BMW do
    >zmniejszenia predkosci (bo wg ciebie BMW mial go przpeuscic) - czyli
    >jesli zmusil do zmiany predkosci to bylo wymuszenie ze strony Mitsu
    >(literalnie nie zmusil bo byla kolizja - ale zeby jej uniknac BMW
    >musialby ta predkosc zmienic znaczaco).

    Gdyby BMW kontuowal jazde wewnetrzna czescia ronda, to by zwalniac nie
    musial.
    Wiec wymuszenia na wjezdzie nie bylo.

    >A swoja droga jak BMW mial zjechac do prawej (o ile w tym przypadku
    >ma to w ogole jakiekolwiek znaczenie dla sprawy) skoro byl tam
    >wymuszajacy pierwszenstwo Mitsubiszi?

    I tu zahaczamy o zmiane pasa (ktory nie byl wyznaczony),
    kierunkowskaz, i co znaczy "udzielic pojazdowi jadacemu droga z
    pierwszenstwem".

    > Pewnei gdyby nie wymusil tylko czekal to moze BMW i by zjechal
    > bardziej do prawej. A tak nie mogl zjechac bo Mitsu wymusilo.

    Ale przy przy zjezdzie i zwiazanej z tym zmianie pasa to BMW ma
    udzielic pierwszenstwa :-)

    Ba, gdyby nie zwalnialo to i kursy nie bylyby kolizyjne :-)

    > Chłopaku, może jednak przeczytaj definicję zestawu A7+C12 ale ze
    > zrozumieniem.

    >Nawet gdzies ja w tym watku przytoczylem. Przyjmij w koncu, ze wjazd
    >to wjazd i nie mozna go ot tak uciac po 2 metrach jak proponujesz.
    >Sad widac przyjal, ze w mysl zaistaniej sytuacji Mitsubiszi wciaz
    >wykonywalo manewr wjazdu.

    Gdyby nastapilo wjechanie w bagaznik mitsu na obwodzie, to i owszem,
    byle "w bezsposredniej bliskosci" wjazdu.
    A tu taka skompikowana sytuacja, jeden zwalnia, drugi przyspiesza :-)

    >Ale to jest bez zwiazku. Zwykle w wypadkach jest tak, ze gdyby ktos
    >cos zrobil to by sie nic nie stalo. Zwykle jest tak, ze ten co ma
    >pierwszenstwo kontunuuje swoje dzialania liczac, ze inni kierujacy
    >stosuja sie do przepisow. Malo kto widzac zblizajacy sie na
    >podporzadkowanej pojazd daje po hamulcach az mu sie galki kleja do
    >szyby. Raczej - i o ile nic na to nie wskazuje zeby bylo inaczej -
    >zaklada sie, ze drugi osobnik stosuje sie do przepisow.

    No i tu wjezdzajacy z boku zostawil na tyle szerokosci drogi, ze nie
    trzeba bylo hamowac.
    A dalej to on ma pierwszenstwo i sobie jedzie zewnetrzna czescia
    liczac ze bmw nie zmieni nagle pasa, nie nacisnie hamulca, i nie
    zablokuje mu drogi :-)

    Co prawda sad mial inne zdanie ..

    J.