  • Data: 2018-06-11 20:40:47
    Temat: Re: Rowerzyści na drogach...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-10 o 14:39, Jawi pisze:

    > Korzystam ze ścieżek, dla mnie są wygodne. W większości przypadków bo
    > czasami mam wrażenie, ze na pewno nie projektował ich ktoś kto siedział
    > na rowerze. Jestem też kierowcą.

    Zgodzę się. Szczególnie gdy zastosowana kostka brukowa jest w postaci
    rozłażących się po pół roku używania prostokątów. Bo i takie cuda widuję.

    > Natomiast nie wyobrażam sobie jazdy kolarką po ścieżce.

    Czemu? Co jest takiego złego dla kolarki w równiusieńkiej asfaltowej
    drodze? Za wąska? Czerwony kolor nawierzchni mu się źle kojarzy? Ile
    metrów przestrzeni kolarz potrzebuje i do czego? Jeszcze rozumiałbym
    wstręt do bruku w kolarkach. A tak, to szczerze mówiąc nie widzę żadnego
    racjonalnego wytłumaczenia poza chęcią wk... kierowców aut.

    Być może nie dostrzegam problemu bo crossem jeżdżę a nie kolarką.
    Wybieram ścieżki rowerowe choćby dla własnego poczucia bezpieczeństwa.
    Nie chcę stać się kolejnym białym rowerem jakich w okolicy pełno.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek