-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozruch i ladowanie
Date: Wed, 28 Feb 2018 21:32:41 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 25
Message-ID: <p773l7$1lf0$1@gioia.aioe.org>
References: <1...@g...com>
<1syrz0lsgkynr.9kfbboan35sw$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: BjlQUQgxYDe/9HHwQPP9wA.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
Content-Language: pl-PL
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625689
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.02.2018 o 18:43, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Wed, 28 Feb 2018 08:18:37 -0800 (PST), Majka napisał(a):
>
>> 3. Czy to prawda, że prędkość obrotowa nie ma wpływu na prąd ładowania,
> W porównaniu z starym rozwiązaniem z prądnicą, alternator daje
> wystarczająco dużą moc by ładować aku już przy obrotach biegu jałowego.
Prawda
>
> > że zawsze alternator/prądnica "produkuje" prąd ok 14V?
> Napięcie na wyjściu alternatora jest skutkiem działania elektronicznego
> układu regulacji napięcia ładowania który jest tak skonstruowany że
> zapewnia napięcie ładowania odpowiednie dla chwilowego stanu
> akumulatora. Kiedy aku jest rozładowany, alternator podaje niższe
> napięcie, kiedy aku jest naładowany, alternator zapewnia wyższe napięcie
> itd aż do napięcia określonego przez producenta jako maksymalne napięcie
> naładowania czyli 14-14,5V. Przy czym cały czas regulator pilnuje by
> prąd łądowania nie przekroczył właściwego dopuszczalnego.
>
Bzdura
--
Kaczin
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.18 21:54 RadoslawF
- 28.02.18 22:44 Jacek Maciejewski
- 28.02.18 22:42 Tomasz Pyra
- 28.02.18 23:01 PiteR
- 28.02.18 23:10 PiteR
- 01.03.18 07:24 Jacek Maciejewski
- 01.03.18 09:00 Budzik
- 01.03.18 09:10 abn140
- 01.03.18 12:43 J.F.
- 01.03.18 12:44 J.F.
- 01.03.18 14:37 Zenek Kapelinder
- 01.03.18 16:31 J.F.
- 01.03.18 16:45 Jacek
- 01.03.18 17:21 Zenek Kapelinder
- 01.03.18 18:19 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=