  • Data: 2022-05-05 11:01:16
    Temat: Re: Rozsądny zasilacz do PC
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 May 2022 16:07:06 +0200, heby napisał(a):

    > Chieftec "wywala mnie korki". Skleślony z listy. Bo to nie pierwszy.

    A może coś u Ciebie jest nie tak?
    Siedzę w komputerach od czasów IBM XT, ale jakoś nie przypominam sobie, aby
    u klientów włączenie komputera powodowało zadziałanie bezpieczników. Nawet
    przy serwerach, mających po dwa zasilacze 900 W każdy.

    Może masz bezpiecznik typu A?
    Albo może to nie bezpiecznik wywala, tylko różnicówkę?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam