  • 11. Data: 2009-02-05 17:54:32
    Temat: Re: Rozwiercenie 3
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    Konrad Anikiel <a...@g...com> napisał(a):

    > On 4 Lut, 17:29, "GAL" <g...@T...pl> wrote:
    > Tu jeden zuch z Centralnej Polski chwali=B3 si=EA kiedy=B6 =BFe zatrudnia
    > =B6lusarza kt=F3ry w p=B3ycie potrafi zrobi=E6 r=EAcznym pilnikiem otw=F3r =
    > do
    > setki :-)
    > Konrad

    To że Tobie coś nie mieści się w głowie nie znaczy że jest niemożliwe. Tylko
    znaczy że masz szczupłą głowę.

  • 12. Data: 2009-02-05 17:57:10
    Od: "GAL" <g...@T...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Zastanawiałem się jeszcze nad kupnem rozwiertaka długości 60 i zrobieniu
    > przedłużki. Trochę zachodu bo nie mogę przekroczyć średnicy 3.

    A nie możesz rozwiercić otworów w luźnych krążkach przed lutowaniem, a
    potem lutować na wspólnym sworzniu, który da się na koniec usunąć?
    Konrad

    Odpada.Pozostałe krztałty krążków są bardziej ważne od otworu więc nie ma
    wyjścia. Otwór na końcu.

    Ale dziś już dałem sobie radę. Hartowana szprycha fi3 została odpuszczona na
    końcówce i wywiercony otwór fi 2 na L=5.Następnie na rozwiertaku ręcznym fi
    3 L=60 zaszlifowałem końcówkę na fi2 L=5. Pasowanie -kontrolowany solidny
    wcisk.
    Miałem co prawda chęć połączyć to na LOCTITE, ale współpracujący inżynier
    zasugerował spawanie laserem i to już będzie "jego ból" jak to zrobi [i
    efekty]...
    Sprawdzałęm wstępnie, że całość "przelatuje przez otwór 3H7 więc powinno być
    OK. A połączenie wygląda na wyjątkowo stabilne.
    Na zakończenie pytanie. Co sądzicie o łączeniu takich "zamków" klejem
    LOCTITE?

    GAL

  • 13. Data: 2009-02-05 19:31:12
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    GAL <g...@T...pl> napisał(a):

> [...]
    > OK. A połączenie wygląda na wyjątkowo stabilne.
    > Na zakończenie pytanie. Co sądzicie o łączeniu takich "zamków" klejem

    Ja myślę ze jak byś połączył pisanie ze słownikiem to by wyszło na dobre tym
    co czytają. A i mniejszy wstyd dla Ciebie by był.

  • 14. Data: 2009-02-05 20:05:52
    Od: "GAL" <g...@T...pl>

    Użytkownik " sok marchwiowy" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gmfeq0$f72$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > tym
    > co czytają. A i mniejszy wstyd dla Ciebie by był.

    Sądzę, że jeśli nie masz nic do powiedzenia w temacie to powinieneś milczeć.
    A co do poprawnej polszczyzny i wstydu. pozwolę sobie poprawić Twoje zdanie
    aby nie było dalszego wstydu.

    Piszesz: > Ja myślę [tu obowiązkowo chyba musi być przecinek?] ze ["ze" czy
    "że"-jeśli używasz polskich czcionek to chyba że ? ]jak byś [co to za stwór?
    to po polsku? Chyba chodziło Ci o "gdy"?] połączył pisanie ze słownikiem [tu
    przecinek czy nie?] to by wyszło [wyszłoby?] na dobre tym
    > co czytają [tu na końcu kartoflana stylistyka]. A i mniejszy wstyd dla
    > Ciebie by był. [znów składnia się kłania -nie lepiej brzmi "A i mniejszy
    > byłby dla Ciebie wstyd"? Innymi słowy robisz błąd na błędzie.
    Ja nie krzyczę, że jestem alfą i omegą więc moje błędy winno mi się
    wybaczyć, ale jeśli Ty piszesz specjalny post aby napiętnować złoczyńcę to
    szanuj się i nie kompromituj błędami i spamem.
    Na marginesie...Jesteś inżynierem od rozwiertaków, czy belferm który sam nie
    umie a stawia wszystkim pały?
    GAL

  • 15. Data: 2009-02-05 20:38:49
    Od: Konrad Anikiel <...@...c>

    GAL pisze:
> [...]
    > OK. A połączenie wygląda na wyjątkowo stabilne.
    > Na zakończenie pytanie. Co sądzicie o łączeniu takich "zamków" klejem

    Oni tam kilka różnych mają, nie ma uniwersalnego. Alu do stali- jeden,
    alu do alu- drugi, stal do stali- jeszcze inny. Nie wiem, może się
    zmieniło, kiedyś trudno było się w tym połapać. Ja raz użyłem zgodnie z
    zaleceniami i nie zadziałało. Nie miałem czasu eksperymentować,
    poleciało do kubła.
    A nie myślałeś o przepychaczu/przeciągaczu? Na taką małą średnicę to
    pewnie nie, ale widziałem kiedyś gotowe krążki do poskładania na wspólny
    trzpień- składany przeciągacz z gotowców! Taki przepychacz pewnie z
    HSS-a możnaby tanio wytoczyć może? A co by było gdyby pilniczek wdusić w
    taki otwór? Powinien przejść, co? Gdyby tylko znaleźć odpowiednią
    średnicę...
    Konrad

  • 16. Data: 2009-02-05 21:04:59
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    GAL <g...@T...pl> napisał(a):

> [...]
    > szanuj się i nie kompromituj błędami i spamem.
    > Na marginesie...Jesteś inżynierem od rozwiertaków, czy belferm który sam nie

    Młodsza siostra Ci pomagała? Poproś ją jak będziesz chciał cokolwiek napisać.
    A co do składni, to do Miodka napisz. Krztałcie ty mój. Mógłbyś wytłumaczyć co
    miałeś na myśli pisząc "spam". Może to że słownik reklamuję.

  • 17. Data: 2016-08-04 08:27:02
    Od: d...@g...com

    Temat stary ale go znalazłem.
    Takimi małymi nie pracowałem ale większe tak.
    http://domtechniczny24.pl/rozwiertaki.html

  • 18. Data: 2016-08-04 09:46:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-04 o 08:27, d...@g...com pisze:
    > Temat stary ale go znalazłem.
    > Takimi małymi nie pracowałem ale większe tak.
    > http://domtechniczny24.pl/rozwiertaki.html

    Z tą reklamą to daj sobie spokój.

    Robert