eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRuskie tranzystory mocy › Re: Ruskie tranzystory mocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ruskie tranzystory mocy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <rj0ci4$4m6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <5f53cb3a$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <rj0og9$g5m$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1jg3x5xs5h8ru$.1k5xkuxb4tcpj$.dlg@40tude.net>
    <rj21t1$insa$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1f1ss3soj7b3f$.1vhw11jzwqxll$.dlg@40tude.net>
    <1449859726$20200906115233@squadack.com>
    <q02zbke5d4c3.1fto2igszqppf$.dlg@40tude.net>
    <7088721572$20200906150538@squadack.com>
    Date: Sun, 6 Sep 2020 16:30:26 +0200
    Message-ID: <hpocdxn4160i$.1dma7b83akd79$.dlg@40tude.net>
    Lines: 41
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1599402627 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17362 82.143.187.50:54906
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2784
    X-Received-Body-CRC: 3175943018
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:756828
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 15:05:34 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Sunday, September 6, 2020, 12:11:41 PM, you wrote:
    >>>> A gdzies tam w tle - samoloty miewaly zasilanie AC.
    >>> Cały czas mają. Żyroskopy mechaniczne wymagają 400 Hz.
    >> Z falownika moze byc. Wbudowanego w zyroskop.
    >
    > Ale po co, skoro cała instalacja w samolocie przewidziana?

    Bo np tak wygodniej. Wirnik i silnik jest w byle HDD, nie trzeba
    liczyc na pokladowe 400Hz ... i nie trzeba 3 drutow do wirnika
    prowadzic przez te kardany ...

    >> O ile jeszcze tam zyroskopow uzywaja
    >> https://aerospace.honeywell.com/en/learn/about-us/bl
    ogs/2020/04/rlg-half-million
    >> https://www.vectornav.com/products/vn-200
    >> https://aerospace.honeywell.com/en/learn/products/se
    nsors/hg4930-mems-inertial-measurement-unit
    >
    > Nawet w szklanym kokpicie są rezerwowe przyrządy ,,mechaniczne".

    Kieszonkowa busola :-)


    https://aerospace.honeywell.com/en/learn/products/se
    nsors
    Oni ich chyba nie robia, ale moze to sie nie oplaca :-)

    >>>> Akumulatorow AC jeszcze nie wymyslono.
    >>> O falownikach naprawdę nie słyszałeś? Generowanie 400 Hz jest banalne
    >>> w stosunku do 50 Hz - malutkie dławiki :)
    >> No wlasnie - falowniki. To po co jakies 400Hz na pokladzie ...
    >
    > Bezwład. przystosowany osprzęt. Nie tak dawno liczyłem PFC dla układu
    > zasilania pokładowego - było 400 Hz...

    Owszem, bezwlad, ale czy ewentualny zyroskop potrzebuje 400Hz, skoro
    moze sobie sam zrobic?

    Sztuczne horyzonty w szybowcach sa na akumulator, ale to jeszcze inna
    bajka.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: