  • 11. Data: 2010-03-13 11:20:21
    Temat: Re: SJS a ubezpieczenie
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent bartekkr nadaje:
    > wystarczy zrobic maly blad w opisie, to zamiast odpowiedzi otrzyma
    > sie tylko glupie komentarze.

    Ale jesteś ubezpieczony od małych błędów? ;-)

  • 12. Data: 2010-03-13 12:01:53
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 09:20:05 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > Tu jest jeszcze pytanie czy było nie było "szkoła jazdy" jest sportem
    > motorowym?

    Uprawianiem sportu? IMO tak, łapie się.

    Chyba że Szkoła Jazdy Subaru to Szkoła Jeżdżenia Dowolnym Samochodem Ze
    Szczególnym Naciskiem Na Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo I Jeszcze Raz
    Bezpieczeństwo.
    :-)))

    Bo w programie mają elementy niebezpieczne - ćwiczenie niebezpiecznych
    elementów jazdy - więc z definicji niebezpieczne.
    :-)

    Ale to oczywiście wolna wola firmy ubezpieczającej jak zakwalifikować i
    ile pieniędzy wziąć, biorąc na siebie ryzyko finansowe.
    Wydaje mi się, że ta firma powinna mieć umowę z własnym
    ubezpieczycielem i oferować pomoc w tej kwestii.

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-03-13 12:03:25
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 10:01:39 +0100, "bartekkr" <k...@g...com> said:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    >
    > Nie mam "swojego agenta ubezpieczeniowego".

    Nie masz samochodu? Bo zazwyczaj tym określa się agenta firmy, w której
    masz już (jakieś) ubezpieczenie.
    Jest sobota, niektórzy pracują jeszcze - da się telefonicznie.

    Np.
    <http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q
    =pzu+agencja&ie=UTF-8&oe=UTF-8>

    --

    Bydlę

  • 14. Data: 2010-03-13 12:40:27
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz samochodu? Bo zazwyczaj tym określa się agenta firmy, w której
    > masz już (jakieś) ubezpieczenie.
    > Jest sobota, niektórzy pracują jeszcze - da się telefonicznie.

    Ubezpieczam w Allianz direct, a nie zlalazlem tam opcji takiego
    ubezpieczenia :)

  • 15. Data: 2010-03-13 14:44:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    bartekkr wrote:

    > Ubezpieczam w Allianz direct, a nie zlalazlem tam opcji takiego
    > ubezpieczenia :)

    Zadzwoń do nich i zapytaj, jak się nie da, to spróbuj w PZU. Różne dziwne
    rzeczy już u nich ubezpieczałem i zwykle wychodzi korzystnie finansowo.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-03-14 01:48:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 22:11:06 +0100, bartekkr napisał(a):

    > Carrera 4) i jednak wolalbym az tak bardzo nie ryzykowac. Macie pomysl gdzie
    > kupic takie ubezpieczenie i ile moze kosztowac?

    W PZU, na miesiąc kilkadziesiąt złotych.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 17. Data: 2010-03-15 11:34:04
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nam wzor oswiadczenia, w ktorym stoi m.in. "Niniejszym oświadczam, iż
    > biorąc udział w imprezie motoryzacyjnej SJS na torze "Kielce" biorę na
    > siebie całą odpowiedzialność wynikającą z jakichkolwiek uszkodzeń bądź
    > wypadków jakie mogą zostać wywołane moim zachowaniem w czasie jej
    > trwania". I tak sobie mysle, ze moze warto by bylo wykupic na ten jeden
    > dzien jakies dodatkowe ubezpieczenie? Bedzie jazda dosc drogimi autami
    > (chociazby Porsche 911 Carrera 4) i jednak wolalbym az tak bardzo nie
    > ryzykowac. Macie pomysl gdzie kupic takie ubezpieczenie i ile moze

    Zadzwoń do SJS. Ich taczki sa IMO ubezpieczone.
    To jest raczej w trosce(i własne zabezpieczenie ewentualnych roszczeń z
    Twojej strony) o to, żebyś pomyślał o ubezpieczeniu swojego samochodu i
    siebie.
    Generalnie na torze nie ma scigania drzwi w drzwi tylko czasówki a zieleni
    przy torze jest tyle, że trudno aż tyle przefutrować, żeby dojechać do
    bandy. Przynajmniej nie na prędkościach na jakie pozwalają.
    Ja na jazdy swojego nie ubezpieczałem a o ich się wogóle nie martwiłem bo
    dostalem info, że sa ubezpieczone.

    Kub@

  • 18. Data: 2010-03-17 01:13:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kub@ pisze:

    > Ja na jazdy swojego nie ubezpieczałem a o ich się wogóle nie martwiłem bo
    > dostalem info, że sa ubezpieczone.

    Ubezpieczenia typu AC na samochód do motorsportu, to chyba nikt Ci nie
    zaproponuje.
    Jedynie wiem że są dodatkowe ubezpieczenia NNW za straty w ludziach.

    Jeżeli chodzi o OC, to zawodnicy którzy mają zarejestrowane samochody
    mają normalne drogowe OC i tak jeżdżą (zarówno po drogach publicznych
    jak i zamkniętych odcinkach specjalnych) - nikt niczego więcej nie wymaga.
    Natomiast nie znam konkretnych przykładów likwidowania szkód z drogowego
    OC które nastąpiły w trakcie imprez sportowych.
    Przejrzałem szybko warunki polis OC na moje auta i w żadnej nie widzę
    tego typu wyłączeń. Wyłączenia "sportowe" są tylko w warunkach polis AC.

    OC "specjalne" kupują zawodnicy, jeżeli mają niezarejestrowany samochód
    który nie spełnia wymogów drogowych (np. samochody do wyścigów). Takie
    bolidy chyba po prostu nie są objęte obowiązkowym OC i trzeba je
    ubezpieczać osobno jak się nie chcę beknąć za wyrządzone szkody (zresztą
    ubezpieczenie OC jest wymogiem w chyba wszystkich imprezach
    organizowanych przez PZMot).

  • 19. Data: 2010-03-17 01:39:32
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > Zadzwoń do nich i zapytaj, jak się nie da, to spróbuj w PZU. Różne
    dziwne
    > rzeczy już u nich ubezpieczałem i zwykle wychodzi korzystnie finansowo.

    TO >>nie może<< korzystnie wychodzić finansowo, chyba ze wiesz ze auto
    rozwalisz.

    Też różne rzeczy starałem się nie ubezpieczyć, i na szczęscie
    mam tylko 2 "ubezpieczenia" (jedno się nie opłaca, drugie też),
    na moje auto nie mam :)

    pozdrawiam.