  • Data: 2011-10-31 21:31:32
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek napisal

    > Napisz tak, żeby dało się zrozumieć o co chodzi - bo faktycznie się nie
    > da...

    > Jak będziesz się tak odgryzał to zostaniesz olany.

    teraz to już nic nie kumam - prosiłem o pomoc w mechanice a uzyskałem
    jakiś bełkot o tym ze nie mam szacunku. Że nie znam polszczyzny gdzie
    wydaje właśnie książkę ... Ale mniejsza o to .Chciałem by przekaz był
    prosty w odbiorze. Nie sądziłem że tu siedzą sami poloniści a nie
    mechanicy!!! Postaram się następnym razem nie być ani cool ani trędy ani
    na topie czy jak zwał tak zwał. Problem dla tych co się znają chciał bym
    by był wzięty pod uwagę a nie : pieprzenie o poprawności polonistycznej
    stylistycznej czy interpunkcyjnej. JAPIERDOLE POJEBAŁO WAS ????????????/
    nie chcesz nie pomagaj !!!!!!!!! ale czy potrzebne są te iście literackie
    wpisy o poprawności mojej i politycznej i literackiej - <--- znak "-" był
    tylko znakiem interpunkcyjnym w zamiennictwie jako kropka - bo faktycznie
    chciałem przedstawić wszystko szybko i jednym tchem więc jeden z POETÓW
    przedmówców słusznie zauwazył ze czyta się bez oddechu bo taki tez to
    miało zamiar literacki. Tak że dla mniej biegłych czy też bardziej
    literacko zoriętowanych nie miało to wyznacznika obelzywości czy też braku
    kultury - który tu dostałem w zamian za zwykłe pytanie, a chęcią zapytania
    i szybkiej odpowiedzi. Zrozumcie NIE MIAŁEM NIKOGO NA UWADZE OBRAZIĆ ! !
    !ja żyje w realu a nie na forum - na forum mi sie motor nie popsuł a w
    realu , więc jakiekolwiek kolejne wywody co do postawy mojej są BŁĘDNE ,
    jakiekolwiek cytowania mnie co do poprawności literackiej również uważam
    za zbędne i nie potrzebne. NIE MIAŁEM NA UWADZE KOGOKOLWIEK OBRAZIĆ a
    zadać konkretne pytanie ! Otrzymałem tylko bełkot - żal.pl wg mnie - chyba
    nikt ni eumiał merytorycznie odpowiedzieć na pytanie a jak jeden sie
    zaczął dopierdalać co do pisowni reszta głąbów ruszyła z odsieczą - to
    dopiero jest wiocha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i żałosne to jest - sory
    jestem z dol śl u nas nie ma takiej popeliny jak na tym ogólnym widze
    szambie gdzie tylko populistów wielu a żadnego merytoryka co do tematu
    pobieżnie oceniając są w stanie swoje lingwistyczne niedojrzałe epitafia
    wygłaszać - żałosneeeeeeeeeeeeeee