  • Data: 2011-10-31 21:33:43
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-31 22:17, Arni pisze:

    > a co? mój był zbyt wyszukany?

    Nie pochlebiaj sobie.

    > scigacz nie miał tu nic do rzeczy, wyświetliłem posta, dostałem
    > oczopląsu i koniec. Nie dałem rady tego przeczytać a wierz mi ze
    > chciałem pomóc. Nie potrafie przetwarzac słowotoku. Przykro mi,

    Wystarczyło napisać:
    "Szanowny kolego ze ścigacza.pl, witam Cię serdecznie na usenetowej
    grupie dyskusyjnej pl.rec.motocykle
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet) W pierwszej kolejności zapraszamy
    Cię do zapoznania się z treścią FAQ grupy pl.rec.motocykle, pod adresem:
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj . Co do
    Twojego pytania, na pewno wiele osób, w tym ja, chętnie Ci pomoże,
    musisz tylko spróbować sformułować je w sposób zwięzły i bez zbędnych
    ozdobników, te ozdobniki znacząco utrudniają zrozumienie Twojego
    problemu, a co za tym idzie, utrudniają skuteczne znalezienie recepty na
    pozbycie się trapiącego Cię problemu."

    Pamiętam, że tak tu kiedyś było. Czujesz różnicę pomiędzy tym, a "kurwa,
    tego sie czytac nie da"?

    --
    pzdr.
    zefir