  • Data: 2020-10-18 22:20:13
    Temat: Re: Samochód tak do 40?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5f8c9293$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    user kriters pisze tak:

    > Mam drugi. Ale za 5000 i trochę strach nim jechać dalej niż do
    > najbliższego lidla.

    Mam za 3tys zł i nie boje się nim jeździć. Nie zepsuje sie w nim nic
    o czym nie wiem. Jedynie przez moje zaniedbanie się posypie. Jak nie
    zdąże naprawić i się zepsuje to pojde kupię następny za 5 tys zł.
    Skrzynia się nie zepsuje a dwumasa jest nowa. Silnik 1.6 AHL jest
    niezniszczalny.

    Najważniejsze przy zakupie żeby nie rdzewiał i nie przeciekał, bo jak
    przecieka to dramat.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy