  • Data: 2022-11-23 19:54:43
    Temat: Re: Samochody elektryczne
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2022 o 19:39, Shrek pisze:

    > Gdzie sobie stawiam?

    No kurwa ile razy mam pisać, że blokersi są pomijalni?
    Mają inne oszczędności od "działkowca" więc mogą sobie spalinować.

    > Tylko na dachu mojej posiadłości zainstalował się sąsiad.

    Nocusz.

    > Koniu może się chwalić wszystkim bo to troll.

    Sprawdziłem. eSoul to 170kzł. Teraz odlicz swój gaz od tej ceny bo prąd
    masz "darmowy" i po 10 latach masz cenę końcową. OK, trzeba doliczyć
    koszt paneli...ale te panele, jeśli jeździsz "niezawiele" to jeszcze
    mogą pomagać w domku.

    > Spalinki tak taniały że są dwa ray droższe niż pięć lat temu

    No właśnie, skoro e Soul kosztuje 170kzł to spaliniak daleko nie odstaje
    w tej bryle.

    > Ty naprawdę myślisz, że rząd nie wpadnie na to jak z was to ściągnąć?

    Pewnie wpadnie i dojebią jakąś opłatę od pochłaniania promieni
    słonecznych :)

    > Ty
    > lepiej powiedz czemu prąd nagle się taki drogi na giełdach zrobił, skoro
    > jest za darmo z paneli i wiatraków:P

    Panele i wiatraki to tylko doróbka energii. Nadal opiera się na wynglu i
    gazie a ten ostatnio podskoczył...noi uwolnili rynek, że tak jak
    Obajtek, robi se marżę 300% i w styczniu ropa będzie po 10zł. Pylony już
    przerabiaja na jedną cyfrę wincyj.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>