  • Data: 2022-11-24 08:55:34
    Temat: Re: Samochody elektryczne
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2022 o 07:06, Cavallino pisze:

    > Jakie 20 lat?
    > Nawet przez 5-6 lat (w których tak użytkowana pv się zwróci), spalisz
    > paliwa za 3 razy tyle minimum.
    > Pozostałe 20 lat to już w ogóle kosmos.
    >
    > Przy obecnych cenach i zakładając przebieg 30 tys rocznie, przez 20 lat:
    > -wydasz 45 tys na pv 10 kWp

    Noale niewiele osób jeździ 30k rocznie. Prędzej 15k, to Ci się wydłuża
    wszystko x2.

    > W każdym przypadku różnica jest powalająca, wystarczy na cały nowy
    > samochód elektryczny - czyli dostaniesz go za friko de facto.

    No ok, ale nie każdy tak liczy. Mi już dawno przeszło kupowanie nowego
    auta w salonie. Tak jak Shrek pisał, odpowiada mi auto za 20-30k i
    trafiają się z małym przebiegiem więc takimi się odpycham. Nawet
    niespecjalnie muszę takie auto pilnować, części tanie (nie wybieram
    popierdolonych modeli) problemy już znane/fabryczne itd.

    Teraz możesz liczyć :) Problem jest taki, że elektryka za 30k nie kupisz
    więc jego cenę wlicz w całość. Co z tego że karmisz go za darmo, znaczy
    +50k za instalację PV? Koszt końcowy jest generalnie wyższy po 10
    latach, dopiero 20 lat jest porównywalne.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>