    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne
    Date: Sat, 3 Dec 2022 18:25:14 +0100
    <tlrcok$25dc9$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tlrf9m$prj$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@4...com>
    <tlt9pd$s4q$1$cef@news.chmurka.net> <tlth7d$dln$1@news.icm.edu.pl>
    <638249f2$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <tlubmn$kbe$2@news.icm.edu.pl> <tlvj9h$14b0$1@gioia.aioe.org>
    <tlvk9k$ptb$6@news.icm.edu.pl> <tlvliu$2mn$1@gioia.aioe.org>
    <tm07ns$e0d$2@news.icm.edu.pl> <tm0avt$1c8q$1@gioia.aioe.org>
    <tm0lar$v2r$2@news.icm.edu.pl> <tm2q6m$1647$1@gioia.aioe.org>
    <tm5eg4$ajo$2@news.icm.edu.pl> <tmfsdo$2ln$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 03.12.2022 o 17:10, nadir pisze:

    > Na pewno nie mają o rząd wielkości, ale jak chcesz liczyć każdą kulkę w
    > łożysku, to licz też każdą diodę czy blaszkę w baterii.
    > Więc z tym kwadratem, to bym się tak nie rozpędzał.

    Ale co ja mam liczyć jak mi mówią, że są prostsze i nikt poważny tego
    nie kwestionuje.

    > Rozumiem, że nie rozbierałeś nigdy silnika spalinowego, to możesz nie
    > wiedzieć, ale jak ktoś twierdzi, że w takim silniku jest kilkadziesiąt
    > tysięcy elementów, to to żaden fachowiec jest.

    Masz EGR, jakieś rurki, jakieś czujniki, to, tamto, no faktycznie nie
    wydaje się by miało być np 6x więcej, ale więcej jest bez wątpienia.

    > Ależ zamierzam, jak przestaną robić w chooja.

    Co się przejmujesz. Jak wszystko dokładnie analizujesz to Cię nie zrobią.

    > Prywatnie reperują swoje samochody i ich silniki. Służbowo mam i miałem
    > pod opieką kilka akumulatorowni, i wiem ile wytrzymują różnego rodzaju
    > akumulatory oraz ile trzeba spełnić warunków, żeby wytrzymały te minimum
    > 8-10lat. W najlepszym samochodzie te warunki są nie do spełnienia.

    Ile?

    Czemu moje Twizy nie wie o tym?