  • Data: 2023-02-04 13:04:28
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A w sumie to co Ci przeszkadza w kurwach?
    Bardziej niż w dziennikarzach, politykach, policjantach czy lekarzach?
    "Social worker" przynoszący ulgę jak pielęgniarka.
    BTW, jak każdy zawód dobrze opłacany w chwilach niedoboru podaży i nadmiaru popytu,
    lub na odwrót.
    Wracając do samochodów to mnie wqrwaiją SUV-y w mieście, bo nie mogę drzwi otworzyć.
    I to pewnie moja wina, podobnie jak z
    wdeptywaniem w psie gówno.
    Uważam, że powinien być bardzo ostry podatek od szerokości aut, i/lub opłata za wjazd
    do miasta liczona od szerokości.
    Kolejny podatek powinien być od zostawiania chujowozu pod dystrybutorem gdy kierownik
    obciąga hotdogowi.

    -----
    > To mniej więcej tak jakby kurwy mówiły że to najlepszy zawód na świecie, a jak nie
    jesteś kurwą tylko lekarzem, prawnikiem albo